Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Sunday 27 February 2011

Ära kahetse, tee parem uuesti

 Sometimes, someone says something really small and it just fits right into this empty place in your heart.



 Teist korda sama asja eest andeks ei saa
 
And I cry, tears of hate, tears of pain, tears of lost love, tears for something I know I will never get back
 Mäleta mind kui tüdrukut kes alati naeris , Kuid harva oli õnnelik ...
 
Welcome to broken hearted airlines. Thank you for crashing and burning with us tonight


 Kui sa mind päriseks ei taha, siis mängimiseks ka ei saa .


 Sa ütlesid, et näkku ei lööda, aga sa lõid südamesse.


 
You think you know me but i'm changing all the time.

 Vihkan inimesi,kes ütlevad :"Ma tean mida sa tunned, ".Nad pole kordagi minu valu tunda saanud.


 
kuid ma saan hakkama ,ja ma ei vajagi tuge kui vaja mõtteis puhata siis jälle tahan ja tulen


 It's hard to answer the question "what's wrong" when nothings right


 Kurbuse kõige kõrgemal astmel pisarad puuduvad.




 
Vahel tuleb inimesi naerutada, et nad oma poomiskavatsuse ära unustaksid.

 
Mida rohkem me õpime ja vaatame, seda rohkem me mõistame kui valesti, valus ja kole maailm on.


 Las mu pisaraist saab õnne särav kristall.


 Vahel peab olema elu raske, et oskaksid hinnata hetke , kui on kerge.



 
Tears are words from heart that can't be spoken.
 Viimased kuud olen kogunud kõik oma pisarad , mida igapäev nutnud olen , et varsti end neisse ära uputada . .






No comments:

Post a Comment