Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Sunday 27 February 2011

Ilma kurbuseta pole õnne. Ilma õnneta pole kurbust.

 sickness is all around
 
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be, but before you start pointing fingers make sure your hands are clean


 
Tuul on selleks, et viia mind sinujuurde, päike selleks, et teaksin, et kõik on okei...Aga vihm..see on selleks, et saaksin rahulikult mööda tänavat kõndida ja keegi ei saaks aru, et nutan.


 
Shut up and put your money where your mouth is!


 On asju, mis ei unune. On sõprust, mis ei purune. On ka sõpru, keda unustada ei saa.



 Tahaks ära minna , kuskile kaugele , kus mind keegi ei tea , ja vabastada end mõttest , et siin , praegu , ei hooli minust keegi .


The only thing standing between me and total happiness is reality
 Armasta ja vihka, kuid ära iialgi palu.


 
If she ever tries to fucking leave again I'm tie her to the bed And set the house on fire


 Mulle ei tee haiget see, et sa mu reetsid vaid see, et ma ei saa sind enam mitte kunagi usaldada.


 LONDON !




 
Saatus sunnib lahkuma, kuid mitte unustama


 Kui sa ei armasta, siis ära palu minul ka seda teha, ma ei taha üksi haiget saada.






 
Kui oled kurb,vaata uuesti oma südamesse ja sa näed, et tegelikult nutad sa sellepärast, mis oli sulle rõõmuks.


 
Naera, naera ... Alati naera, ka siis kui süda tahab valust lõhkeda, sest naermine on alati võit enese üle.




Viimased kuud olen kogunud kõik oma pisarad , mida igapäev nutnud olen , et varsti end neisse ära uputada .


No comments:

Post a Comment