Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Wednesday 2 February 2011

Naer teeb nooreks, armastus ilusaks.

Nii, janiiongi, kell on 21.43 ja ma pean kirjandit kirjutama mingil väga haigel teemal. Õhhhh, ma üldse ei taha, uni on kaa. Aga homme saan koju, jee ! :) Aga ma ei kujuta ette kuidas ma reedel kooli jõuan, eks näis kuidas ja kas viitsimist ja jaksu on.
Nii, ett ma siis täna jälle trenni ei jõudnud, nii minulik, :d aga noh saatsin õekese bussile, ning sai pangakontot tühjendtud... Jälle. ;d , mingi Krässut ja Mikat ja selliseid nägin kaa.

Niii, hetkel siis tegelen muusikaga ( 89ers - Go Go Go extended mix ), msnis Kevini ja Rasmusega, ning oma kirjandiga loomulikult, mille üldjuhul loodan ikka täna valmis saada, ning homme vaid korra läbi lugeda ning vigu parandada.

By: K

when an artist stops being a child, he stops being an artist
Theres always a light at the end of a tunnel, just pray its not a train
Iga inimene on täpselt niikaua elus,
kui mõni olend maailmas temast veel tõeliselt hoolib.

Iga inimene teab, et teised teda hinnates eksivad,
aga ta ei tea, et ka tema eksib teisi hinnates.
Vahel võiks arvata, et kindlaim märk mõistuslike eluvormide olemasolu kohta universumis on see,
et keegi neist pole meiega kontakti võtnud.
when i saw u, i scared to talk u, when i talked u,  i was scared to kiss u, when i kissed u, i was scared to love u,´. Now, when i love u, i’m scared to lost u!
Armastus ei anna midagi peale iseenda ega võta mujalt kui iseenesest. Armastus ei omanda ega ole omandatav. Sest armastusest piisab armastuseks.

Kõigest on võimalik üle saada, aga võtab aega, et endast jagu saada.

Õnn ja õnnetus on illusioonid ja õnnelikum on see, kes oskab omale õnneliku illusiooni vajalikul hetkel luua.


Kui kuulen kedagi ohkamas, et elu on raske, tahaksin alati küsida:"Millega võrreldes?"
Elu on pikk, isegi lõputu iseendaga võitlemine, mis viib meid lõpuks tõdemusele, et see kõige parem ja kallim pool on meis koguaeg olemas olnud, ainult me pole suutnud seda siis kasutada, kui vaja oli. Oleme liiga tihti läinud kergema vastupanu teed ning lennutanud sellega tillukese inimlikkust meist endist tuulde...
Otsides parimat kaotad ka selle, mis oli hea.
Me ei peaks elama mitte ainult nii, nagu sureksime homme, vaid ka nii, nagu võiksime elada veel sada aastat.
Õnn pole eesmärk, õnn on eluviis.
Armastada ühte inimest, on raske. Varjata, seda armastust teise eest veelgi raskem.
♥. Keegi ... Kuskil unistab sinu naeratusest ja samalajal mõtleb sinust. Mõtleb , et elu on väärt . Nii , ükskõik millal sa oled üksiklane ja nukker.Jäta meelde , et see on tõsi , Keegi ... Kuskil , mõtleb sinust
Ma olen isekas , kannatamatu ja veidi ebakindel . Ma teen vigu , ma väljun kontrolli alt ja aeg-ajalt on minuga raske toime tulla , aga kui sa mu halvimate külgedega hakkama ei saa , siis põrgupäralt sa ei vääri mu parimaid külgi !
Ma olen väike liivatera sinu suures liiva karjääris, mille kadumist sa tähele ei pane.Aga kui ma lendasin teisse liiva karjääri. Panid sa mind tähele ja palusid et ma tagasi tuleksin, seda ma tegin, ja nüüd jälle see vana jant edasi ka läheb. Liivaterad kaovad, ja inimesed kaovad. Hoia neid ,kes sul veel alles on. ja ära lase neil olla see liivatera, mida sul tegelikult oleks vaja et üks kena liivaloss ehitada
Eile õhtul pimedas jalutades tundus nagu oleksin näinud sind, kuid see oli vaid prügikast .

Kui inimene ei tea, mis on ta elu mõte, siis ei saa ta seda ka kaotada.
Nutan ja naeran. Naeran ja nutan. Vaatan ja mõtlen. Mõtlen ja vaatan, kas ma saan ka kunagi õnne maitsta või pean päevast päeva kurbust tundma?

Tõsiasi on, et suurimat õnne tunneme siis, kui avastame iseennast teistes. Ja see ongi armastuse definitsioon.

No comments:

Post a Comment