Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Thursday 10 February 2011

Naerata, ja see paneb inimesi huvi tundma, millest sa mõtled.

Remember M, remember E , but them together remember ME , !
Ole truu vaid ühele, kahega jääd vahele.
Vaata mulle otsa ja sa näed et suudan elada ilma sinuta kuid ära vaata mulle silmadesse mis reedavad et valetan.
I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
Tahan olla see kes enne, tahan elada ilma sinuta, miks ma ei suuda ?





Ma ei taha kuulda, et sa hoolid must - ma tahan, et sa seda välja näitad
Pole mõtet ühe mehe pärast surra - võib juhtuda, et tahad mõne teise pärast veel elada.
Ilma minevikuta pole tulevikku, aga tuleviku minevik on ju olevik.
Minult küsiti, et miks ma nii palju sõiman, kritiseerin või halan millegi tühise üle. Miks ma teen sääsest elevandi? Lihtne. Mitte ühele jobudikule ei meeldi lugeda teiste õnnelikust elust.
Menja trudno naiti, lehko poterjat i..nevozmozno zabõt..
Ja ne uverenna 4to ljublju, no bez nego ja ne mogu
Pooled probleemidest tekivad sellest, et oleme kas liiga vara nõus või ütleme liiga hilja "ei".


 Parim kättemaks vihale on naer.

A smile is a curve that sets everything straight



Taevas on kurb , meie tehtud vigade pärast, siit ka põhjus, miks sajab nii palju. Iga piisk on taeva pisar, iga piisk on kellegi valetegu. Ja siis inimesed imestavad, miks sajab nii palju ?
Naeran , sest tean , et see teeb Sulle just kõige rohkem haiget .
 Missing you isn't the hardest part. Knowing that I once had you is..

No comments:

Post a Comment