Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Wednesday 16 February 2011

wherever you are


 Nii tänane koolipäev jälle läbi, jesss, vaid kaks päeva veel ja siis on NV !!! Aga täna oli jälle niinii külm väljas, õhh, :( noo käisime laulmas kaa täna 2x , aga tundus et tuli täitsa kenasti välja, mis on alati hhea. Siis oli keemias tk, majanduses tegime kooliolümpiaadi, millest said 8 paremat 10ndiku edasi, mina kaasa arvatud (aa), aga ei hakkanud minema, tegin kõik lihtsalt suvalt ju, ;) ning nohh Geos oli kt kaa, loodan et vähemalt 3 tuleb ära, kuigi ei tundunud väga raske töö olevat, aga jahh see halb asi et puudusin viimastel tundidel ja kodus kaa ei õppinud, /:

Aga noo, siis täna Leega passisime sööklas seni kuni bussile läksime, loomulikult ma ei läinud järjekordselt kekasse, lämme Mannuga esmasp 11ndikega ja siis kolmap kaa veel ;) aga .. ohhsa imet keda ma bussis õhtul nägin... Neemet, ma olin nii üllatunud, aga loomulikult heas mõttes, ;) Ja nüüd ma siin passin diivanipeal, ja kuulan muusikat, peaks homseks õppima hakkama, homme siis inkas mingi monoloog oma unistutste töö kohta, ;)  ning mussas kaa mingi asi, ning matat vastama. Vott mida kõike see haige olemine ei tee, muudkui vasta ja vasta ainult. Õnneks eelmine nädal oli vaid 3 tööd, mida vastama peab. See eest sel nädalal neid juba vähemalt 5 olnud, ning tuleb juurde, /: Aga noo ma siis hetkel ei oska rohkem miskit kribada...

XoxO

By : K




























No comments:

Post a Comment