Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Friday 18 March 2011

fell in love ...

nii, ja täna on reede.. mis siis nädala jooksul tehtud sai ? mm, noo esmasp ma juba olen kirjutanud. nii, teisip, no see polnud midagi erilist, peale selle et lasin segakoori üle ja läksin issiga KOJU ! ja siis kolmap alles kella 11neks kooli, bussiga oli nii mõnus hommikul sõita, mingi päike paistis näkku ja jube suve tunne oli kohe , :) aa ja vapustaval kombel käisin kolmap kekaskaa. oii, ning emmeljaissil sai 20 aastat !  palju õnne veelkord ! ning kondike ja lillo said 17 ;) igatahes emmeissiga käisime restos või kus iganes kohas, suht head sööki saime, aa ja tanel padar & the sun sõi kõrval lauas, haa, ma olin nii ekstaasis omadega siis, :D nii, siis tuli neljap, pmst ökoloogias oli mingi mees, seletas midagi, inkas kõnevõistlus, ja muidu üleüldse lebo päev, :d ja no siis täna, reede, einoh kõigest matas pool tundi , :D üle jäänud aja suht lebos sööklas, või veidi laulmist, eino hästi elame, ausalt :D aa, ja siis käisime sistaga väljas, "mehi lantimas" šitaks kaua lantisime ikka, .d aga no igatahes hetkel jälle siin mingi lebos, kell on 21.08 ja ma kuulen mingit T miksitud lugu, ;) hästielame, ausalt ! aa ja nüüd hakkas vaheaeg, ma ei tea kuidas ma sain selle ära unustada, :d igatahes homme koju, ja siis on hää olla, :)

B : K

XooxO





























No comments:

Post a Comment