Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Wednesday 9 March 2011

Läbikukkumine on võimalus alustada uuesti ja targemana

no nii siis, täna juba kolmapäev varsti nädal läbi ja saab kkkoju ! aga nonii mis tegin siis vahepeal, nii esmasp siis olin koolis niisama äge, ning päevalõpus,  siis rääkisin bussikas Andrega ja no Roogs vedas mind kesklinnakaudu, kus tantsis mul ülekäiguraja ees et ma bussile ei saaks, :D aga no lõpuks, tulin koju ja varsti läksin välja tagasi , tšillisin sistaga veidi ringi ja noo mäcc on jälle teemas nohh, :d aga no siis jälle tulime koju ja siis ei teinudki miskit, :P ja siis eile, teisip nii naistepäev, jee sain Maareki, Silveri ja Stiveni käest roosid, ;) pmst eetika õps soovis head naiste päeva, siis karjusin teile kaa, mees hakkas naerma ja küsis et miks talle, siis mul et noh meestele võib ju ka soovida ja siis Kristi ütles tagant et noh siis teie naisel on kaa äkki parem naistepäev ja tüüüp võttis kohe uue teema, siis sosistasin Kristile, et tal raudselt polegi naist ja Kristi vastas et ega ta selle mõtte pärast seda ütleski , ;) aa ja eile siis Kristi rääkis mulle oma eriliselt haigest unenäost kaa, täista pepus kui haige , :d aga no pmst T ja A vaatasid mind nende rooside pärast koolipeal koguaeg nii imelikult, :d ja siis esmasp Kristi rääkis oma nvst kaa veidi mulle. :d aga no täna, mm, täna oli suht mõttetu, mingi raamatu töö kust ma polnud lehekülge kaa läbilugenud , aga see eest kaks suht pikka kokkuvõtet, ;) aga no kekas jälle ei käinud, ja nomh nüüd hetkel siis kell 18.30 räägin Roogsi ja Keviniga , teen Roogsi füssi ja kuulan sunrise inc liviu hodor - still the same ;)

B : K
xOxo




























No comments:

Post a Comment