Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Sunday 24 April 2011

Naerata, sest naeratus rajab teed ka kättesaamatusse südamesse.

 
I know what love means , what about you ? I think you don't ..
Alati, kui ma nutan, ei tähenda, et mul on valus, võibolla on mul hirm, et võin su kaotada.


 
Et oleks õnn, peab olemas sõber, kes sind hoiab.


 Valus vaadata, kui õnnelikud võivad olla raudteerööpad, mis lähevad lõpuni koos välja.







 Kunagi ei saa olla täiesti õnnelik. Tõsi , sest ühe asja pärast rõõmustades on alati midagi mida taga nutta.



 
Meil pole õnne, meil pole seda kunagi olnudki. Sest sina ju ainult mängisid minuga!

 ... " What part did you not undrestand ? , I said I LOVE YOU ! "
 
Sa ütled "Unusta", unusta ise, kui suudad !
 
Ma naeran enda üle. Ma naeran Sinu üle. Ma naeran kõigi üle. Ma naeran, aga kas ma tegelikult ka naerda tahan?

 Leek lahvatab tuulest, kiindumus lähedusest.
 Sa oled vastus mu küsimustele, mille olemasolust mul aimugi polnud.
 Ei kirg, ei himu, ei ahvatlus, vaid ainult unistus, ainult igat­sus, ainult äratatud aimus, patusem kui kirg, himu ja ahvat­lus - see on armastus. ilma vastu armastuseta.







 
Armastust tuleb näha, kui see on tulnud, mitte lasta sel mööda minna. Aga kui see tahab mööda minna, siis tuleb lasta sel minna. Armastus peab olema vaba. Ainult nii saab seda alles hoida.

 Armastus on kahe inimese vaheline müsteerium, mitte nende samastumine.
 

Naera õnnes, naera valus, naer on iluduse alus!

 Kuule sina mees , sa ei trügi minu südamesse !


 
Kui lahkun siis korra,sest see rada soovib nii, et ma ütletaks raskused,ja korduvalt prooviksin
A broken heart is like a broken mirror. It's better to leave it broken than hurt yourself trying to fix it.
 This smile hides the tears i cry insidey lonely soul
 Nuttes on raske päikest joonistada !

Valu saadab meid kogu elu.

No comments:

Post a Comment