Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Tuesday 22 February 2011

Eile nägin unes, et mind armastati. Kui ma üles ärkasin , hakkasin nutma.


 If you don't want sarcastic answer, then don't ask stupid question.



 In a mad world only the mad are sane.


 Always look on the bright side of life

 Elu pole kurb, vaid elus on kurbi hetki.
 
Kui sa pead mind nukuks, kes haiget ei saa, siis hoia eemale !


 I will not make the same mistakes that you did.
 Iga minut, mille veedad kurvastades, sellega sa loovutad 60 sekundit õnne.



Going crazy, my heart is breaking, trying to get trough this, don't know how i'll do this, i know that i only got myself to blame, but it doesn't help to erase the pain .

 I can be your freak, every day of every week.

 There's only one thing to say about pain, it hurts!

Ilu on jõud, naeratus tema mõõk.





LONDON, ma juba nii ootan sind ! :)


 Inimene elab nii kaua,kuni ta elab meie mälestustes.
 
Love me or hate me , i promise it woun't make me or break me.

 Kas tead, kui sügav on meri, kui pikk on pilkane öö, kui valus on nutetud pisar, kui lahku viib meie tee!?!






Ilma kurbuseta pole õnne. Ilma õnneta pole kurbust.




No comments:

Post a Comment