Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Sunday 20 February 2011

One day , just one more day

Viimasel ajal ei tea enam üldse mis on õige ja mis ei. Lihtsalt kõik on nii segipaisatud, et ename ei oska lihtsalt ei oska elada. See on nii imelik, et just siis kui mulle hakkab tunduma et ma saan kõigest aru ja et kõik on hetkel just nii nagu peab, et kõik on hetkel täiesti OK, lihtsalt OK, mitte halb ega hea vaid OK.. kuid jah, siis juhtub midagi, mis paiskab kõik segi, lihtsalt nüüd on OK muutund K ja O-ks ? Pmst ei oska isegi mitte rääkida, ega kirjutada. Ei suhtle enam isegi mitte inimestega kes olid mingi aeg mu elus esimestel kohtadel, inimesed kellele ma sain alati absoluutselt kõigest rääkida ja keda ma usaldasin täielikult. Kõik on nii sassis, :( ma isegi ei tea enam mida ma tegema pean, lihtsalt, õhh, ma ei tea, tahaks karjuda, lihtsalt karjuda, karjuda kõik oma seest tühjaks, vb siis tunnen valu oma kurgus ? Ma ei tea, elu on segane, mis segane, täiesti tormiline ja metsik, see ei tundu üldse õige mis hetkel toimub. Mul on vahel lihtsal ttunne et ma näen und ja vaid soovin et keegi mind üles ärataks.

xOOxxoX

by : K










 


















No comments:

Post a Comment