Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Monday 21 February 2011

Igas halvas asjas on ka üks hea asi.

everytime when i look at you, my mind goes on a trip








your knife, my back, my gun, your head.

Armastus sünnib pilgus, kasvab suudluses ja sureb pisarais .


Elu pole kurb, vaid elus on kurbi hetki.
 
Milleks olla, kui keegi sind ei märka. Milleks tulla, kui keegi sind iialgi ei vaja?
Valu saadab meid kogu elu.
You make me wish i had a time machine

Lovers don't finally meet somewhere. They're in each other all along.

Im the girl, your the boy - you text me first or we dont talk .
 Little do you know, I am DYING to talk to you. All the time




I realized that after Monday and Tuesday, even the calendar says W T F .
 God made heaven and earth, the rest was MADE IN CHINA.


Saying " It's ok " but secretly knowing its killing you inside



 We used to talk everyday now im lucky to get a "hi" once a month.

 Peatage see maailm, ma tahan maha!
 Somtimes I wanna go to sleep and never wake up.
 Inimese pisaraid ei peata miski, kui hinges on tõeline valu!
 Jääd ühest ilma, loobud kõigest.
Ma olen reaalsust näinud, ning see on arusaamatu.

No comments:

Post a Comment