Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Monday 28 February 2011

Pole inimest, pole probleemi



Mm, ma ei tea, see nädalavahetus  venis ikka mõnusalt pikaks, üldse ei viitsinud hommikul kooli minna, aga no õnneks läksin teiseks alles, ;) pluss psühholoogia õpsi polnud ja õppealajussil läks meelest ära et ta pidi meile tundi tulema andma, niiet me saime veel mingi umbes 15mintsa tunnist ära, :d siis läksime segakoori proovi, JÄLLE, pmst see meil igapäevane külastus seal peale teist tundi mulle tundub. Aga nohjah täna oli mingi Sakslastele laulmine kaa neljanda tunni ajal, jeii, inkast saime ära, see oli lihtsalt mõnus kergenud, ma ei tea.. Aga noo, homme see eest inkas JÄLLE kontrollnaja rabota, mida ma lihtsalt ei suuda õppida, ja no esmasp tuleb kursus välja kaa, kuid ma ei mõista mida see õps piinab meid koguaeg, /: . Kuid pool klassi suht läheb homme mäele peale 3.ndat, niiet mata jääb ära, see on eelviimane tund, peale seda on aika, vast saab sealt kaa ära, hale hea oleks see ;)
Aga nohjah, kell on hetkel 21:41, ma siin tuimalt vahin youtuuubis mingeid videoid selle asemel, et õppida, aga jah, eks ma kord ole selline, üldjuhul kunagi ei õpi, vaid siis kui mul ikka tõesti mitte kakatki paremat teha pole. Aga no ma vast siis hetkel vahin oma videoid edasi ja olen samamoodi äge nagu ennem.

b : K

XooxooX



























No comments:

Post a Comment