Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Wednesday 2 March 2011

Everyone smiles in the same language.


 Vapustav, eile, teisip said tunnid juba kell 1 läbi, jee, niinii hea oli, issi oli õnneks linnas veel, siis sain KOJU, :d õhh, kui hää, aga no enne koju minekut olin noortekas ju 8ni, mingi pool 9 sain alles korralikult koju, aga no jah, kõige hullem asi selles kodus käimisega ongi see et lihtsalt tuimalt pead pool 6 üles ärkama /: , aga noh, ma käin seal nii harva kaa, et pole hullu. aga no jah kui linnaliini bussile läksin hommikul, siis oli küll masendav, no lihtsalt ei mahtunud bussi ära, ma ei tea kust need kõik järsku välja hüppasid, igatahes minu spordi- ja käekott jäid koguaeg bussiuste vahele ;) no essa oli loomulikult segakoor, Katrinil oli kohe niiet õu 10ndikud kus olite eile, et meid oli vaid 7, jne. aga no Andret nägin kaa, tüüp rääkis et magas lihtsalt tuimalt sisse, aga no kõigil juhtub, ;) , aamn ja siis täna Mannuga olime lihtsalt iga vahetund sööklas, jube, :d ja no neljal vahetunnil ostsime kaa süüüa, kuradima õgardid ma ei või, :d ja täna oli teise kristeli ja ennuga kaa lihtsalt nii nali koguaeg, ma ei tea lihtsalt, :D aga jahh, jõudsin täna isegi kekasse, mis on väga üllatav, mingi kuu aega vähemalt polnud käinud seal ;) , aga no ega õpsil suht suva kaa ju, meid oli niigi täna a klassist 3 ja meie klassist 3 , niiet šitkas palju. Ning peale kekat saatis Siiri mu bussile, nii hea temast, mingi rääkisime paljupalju, mingi Londonist üldiselt,  :d sain targemaks igatipidi, :d ja no kui koju jõudsin siis nats istusin ja siis läksin linnapääle Kariniga ja keda ma nägin ... GERTi :D ma olin vähe häppi ju, aga jah ta pole üldse muutunud, tahtis et ma lubaks talle et ma ei lähe kunagi oma vanasse klassi tagasi et see pidi  haigelt muutunud olema. no ja siis kariniga läksime jälle big beni nagu alati, istusime seal tükk aega ja tulime koju jälle, ;) siis ma käisin pesus ja nüüd ma siin vaikselt istun ja trükin märgadejuustega, kuulates powerit ning rääkites maaareki ja koggeriga, ;)

b : k

xOxXo




























No comments:

Post a Comment