Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Thursday 3 March 2011

Just a dream

 Ja juba on neljapäev, täitsa lõpp kui kiirelt see nädal läinud on, no alles oli esmasp. Aga noo mis siis täna oli, mm, algatuseks oli geo, kus täitsime kaarti jälle, no tund sai ikka haigelt kärmelt läbi, no siis oli öko, kus me tegime jälle mingit plakatit pluss vene keeles see minu rühma omad tegime oma reformi plakatit kaa, ninh no siis hakkas inka, noo see sai kaa suhtu ruttu läbi, a siis läksime õgima, ma olin tubli täna, ostsin vaid ühe võileiva, ;) mõtlesin et hakkan kaalujälgima nüüd rohekm , :d ning nii nüüd hakaks mata, alguses tegime mingi ül ja siis õps lubas meil füssaks õppida, mida me ka tegime, ;) ning vahetunnis saime a klassilt töid näha ja siis üldjuhul vaatasime vihikust ära kes mis kus ja nii ta läks, vast 3 tuleb ikka töö ära, ning no siis hakkas mussa, enne mussat passisime seal klassi ees, a see oli lukus ja siis tuli kuidagi 11a teemaks ja siis ma pidin kristile ühte kutti näitama, mm, see oli haigelt naljakas, kristi käskis mingil muul kutil eest ära tulla jannii, :d a ja siis  nägin T ja A kaa, mingi haigelt jõllasid mind samal ajal, imalik hakkas ja sisi tuli nende järel ka minu unistuste mees Sander, (A) :DD:D . a peale mussat pidime inkasse minema mannuga, a me ei osanud ja mõtlesime et lämme sis esmasp 1.tund,;) ning siis jäin bussistmaha, pidin kesklinna kaudu minema :(, siis tulin koju, Ja sis läksin Eliisiga kinno. vaatasime võtaks vabalt, mingi mõnusalt hää film oli lihtsalt, ning no siis passisime veel igal pool ja nägin kkeitzy kaa, ja siis helistasin gerdule kaa vahepeal, a ta oli kuskil annelinnas kohvitas :D aga no polnud enam miskit teha ja tulin koju ära, käisin pesus,tegin mata ül ära, ja nüüd ma siin istun, ja trükin, räägin Eliisi, Raxu, Kevini ja Roogsooga ning kuulan sky plus, kus käib hetkel mcfly - shine a light, :)

B : k

XooXoo





























No comments:

Post a Comment